Generel

Nemt – besøg sektionen Kontakt os på vores hjemmeside.

Det kan du helt sikkert ved blot at tilmelde dig via Din konto-sektionen på vores hjemmeside. Medlemskabsregistrering er gratis, og du vil modtage fordele såsom information om nye produkter, rabatter og særlige tilbud. Når du først er medlem, behøver du ikke at indtaste dine oplysninger igen ved kassen, og du vil til enhver tid kunne opdatere/tjekke dine oplysninger.

Hvis du gerne vil promovere LatestBuy eller nogen af ​​vores produkter via dit websted, indkøbskatalog eller portal, skal du blot besøge vores affiliate sektion.

Nemt, bare gå til den relevante produktside, hvor du finder en "Kundeanmeldelser" sektion og "Skriv en anmeldelse".

Mens vi arbejder tæt sammen med vores leverandører for at give nøjagtige forventninger til vores produkter, fordi vi beskæftiger os med de nyeste ting fra hele verden, bliver vi nogle gange nødt til at revidere forventningerne til produkter, forudbestillinger og restordrer. Til tider kan muligheder for visse produkter også være midlertidigt utilgængelige på grund af stor efterspørgsel. Hvis du gerne vil vide mere om, hvad der sker med tilgængeligheden af ​​et produkt (eller dets muligheder), bedes du venligst Kontakt os.

Vi anbefaler, at du bruger en webbrowser med cookies aktiveret – da vores hjemmeside er responsiv, ser it godt ud ved de fleste opløsninger på tværs af en række enheder, inklusive din mobiltelefon.

Ved regelmæssigt at overvåge andre forhandlere mener vi, at vores produkter og leveringstjenester er konkurrencedygtige priser. Med internettets åbne natur kan du støde på billigere priser for vores produkter. Ofte vil dette være på bekostning af en klar returpolitik, robust sikkerhed, solide garantier og førsteklasses kundeservice. Vi hæver aldrig vores priser for at lette en falsk 'rabat' eller 'udsalg', men fokuserer på at give en hurtig, venlig og sikker shoppingoplevelse. Alle vores forsendelsesomkostninger inkluderer omkostningerne ved at plukke, pakke og sende din ordre - dette er den eneste yderligere afgift, der tilføjes under kassen.

Må jeg arbejde for jer? Måske ... er vi altid på udkig efter talentfulde mennesker - tag et kig på vores jobside for aktuelle ledige stillinger.

Sikkerhed og privatliv

Det er bestemt, og vi ville ikke have it på nogen anden måde! Vi er fuldt ud forpligtet til at sikre, at du har fuld tillid til at handle hos os. Tjek venligst vores fulde sikkerhedspolitik.

Intet problem. Du kan også bestille via telefon, fax eller post. For telefonbestillinger bedes du ringe til vores ordrelinje på SENEST 1300 (linjerne er åbne 10-16 hverdage). For ordrer via fax eller post har vi en enkel Bestillingsblanket for dig at downloade og printe.

Hvor bliver mine kreditkortoplysninger gemt? Dine kreditkortoplysninger gemmes på vores sikre webserver. For din sikkerhed gemmer vi kun dit kreditkortnummer, indtil vi har behandlet betalingen for din ordre. Normalt, da betalingsbehandling finder sted ved kassen, vil vi kun opbevare dit kreditkortnummer i få sekunder. Af denne grund kræver vi dine kreditkortoplysninger, hver gang du bestiller hos os.

Stort set kun det, du fortæller os, at vi skal indsamle og opbevare. Vi indsamler aggregerede statistiske data for at forbedre vores tjenester til dig, som på intet tidspunkt bruges til at identificere dig individuelt, medmindre der naturligvis er god grund til at mistænke ulovlig aktivitet. For mere information, læs venligst vores Fortrolighedspolitik.

Vi videregiver ikke dine personlige oplysninger uden din tilladelse. Hvor du har angivet, at du gerne vil have information fra vores partnere om produkter og tjenester, som du kan være interesseret i, bliver vi ofte nødt til at videregive dine kontaktoplysninger. For at sikre, at du modtager det højeste niveau af kundeservice, bliver vi ofte nødt til at dele dine oplysninger med tredjeparter, herunder kreditkortselskaber (til behandling af dine betalinger) og leveringsselskaber (til forsendelse af dine ordrer).

Bestilling og betaling

Vi accepterer ordrer online via vores hjemmeside og via telefon, fax eller post. Bestilling og betaling online er den mest bekvemme måde for dig at foretage et køb, da dette sikrer, at du modtager dine varer i den hurtigst mulige tidsramme.

Da vi er internetbaserede, kan du bestille når som helst på dagen, alle ugens dage. Når du faxer eller sender din ordre, bedes du bruge vores Bestillingsblanket.

På nuværende tidspunkt kan værdibeviser kun indløses via telefon. For at indløse dine kuponer, ring venligst på 1300 528 378 og afgiv din ordre hos en af ​​vores venlige kundeservicerepræsentanter.

Vi accepterer alle større kreditkort, inklusive zipping, Klarna og PayPal. Den mest bekvemme betalingsform er enten kreditkort eller PayPal, da dette sikrer, at din ordre behandles i den hurtigst mulige tidsramme.

Når du har afgivet din ordre, modtager du normalt en e-mail, der bekræfter dine ordreoplysninger. Når vi har behandlet din ordre og modtaget betaling, sender vi din ordre til vores lager til plukning, pakning og forsendelse. Hvis du har givet os din e-mail-adresse, sender vi dig en e-mail lige efter din ordre er afsendt. Herefter skal du bare læne dig tilbage og vente på, at dine varer kommer frem.

Det er nemt at sende varer til en række forskellige adresser. Du skal blot gentage bestillingsprocessen for hver anden leveringsadresse. Bemærk venligst, at du vil blive opkrævet det valgte leveringsservicegebyr for hver anden leveringsadresse.

Så længe vi ikke har afsendt din ordre, bør vi være i stand til at annullere eller ændre din ordre. Alt du skal gøre er at udfylde vores forespørgselsformular eller kontakte os for at tale med en af ​​vores kundeservicerepræsentanter.

Absolut – under Tourist Refund Scheme er du i stand til at få refusion for den betalte moms på mange varer købt i Australien (inden for 60 dage efter din afrejse), forudsat at varerne er købt fra samme butik og samlet AU 1.754 kr. eller mere (inklusive moms). 

For yderligere detaljer, kontakt venligst Department of Immigration and Border Protection.

Selvfølgelig... tak Kontakt os så vi kan hjælpe dig. En personlig meddelelse kan inkluderes på din pakkes 'Leveringsnota', og hvis den er valgt, vil den eller de bestilte varer blive individuelt pakket ind i gave, før de lægges i deres forsendelsespakke. Hvis du undrer dig... sender vi normalt ikke prisoplysninger sammen med din ordre.

Levering

Afhængigt af de(t) produkt(er) og leveringsservice, du har valgt, vil vi normalt bruge en kombination af post- og kurertjenester.

Flere faktisk, men oftest Australia Post og StarTrack. Vejkurertjenester bruges af og til for visse produkter til bestemte destinationer.

Når din ordre er blevet afsendt, sender vi dig en afsendelsesbekræftelse via e-mail og giver dig alle dine sporingsoplysninger. Hvis du af en eller anden grund føler behov for at tjekke status for din levering, bedes du henvise til denne e-mail eller tage kontakt.

Vi tilstræber at afsende din ordre samme dag, forudsat at dine bestilte varer er 'På lager' og betales med kreditkort eller PayPal senest kl. 12.00 WST. Afhængigt af det serviceniveau, du har valgt, kan din ordre leveres inden for 1 hverdag, 2 hverdage eller 5-7 hverdage (internationale leveringer kan tage længere tid). For at minimere forsinkelser råder vi dig til at udpege en leveringsadresse, der sandsynligvis vil være optaget i arbejdstiden (f.eks. arbejdsadresse). Yderligere oplysninger om vores leveringstjenester er tilgængelige her.

Skulle der ikke være nogen til at modtage din pakke ved levering, vil du blive efterladt et kort med oplysninger om, hvordan du får din pakke på et senere tidspunkt. For nemheds skyld anbefaler vi, at du oplyser din dagadresse (f.eks. arbejdsadresse), hvis der er mulighed for, at din sædvanlige kontaktadresse er uden opsyn på leveringstidspunktet.

I de fleste tilfælde kan vi levere til postbokse. Hvis it er upraktisk at levere til en postboks (som det er tilfældet med nogle store varer), så fortvivl ikke – vi kontakter dig.

Tillad venligst det maksimale antal dage til levering, baseret på den valgte leveringsservice. Efter dette, hvis din ordre ikke er ankommet, bedes du kontakte os via vores Forespørgselsformular. Når vi opdager, at en ordre ikke er ankommet inden forfaldsdatoen, vil vi bestræbe os på at samarbejde med vores leveringspartnere for at sikre, at dine produkter kommer hurtigt frem.

Udover Australien er der også mulighed for levering til over 30 andre lande mest af vores produkter. Vi accepterer også internationale ordrer fra disse lande, perfekt til at give gaver til friends og familie, hvis du er i udlandet.

Hvis du har til hensigt at få varer leveret til en WA-baseret adresse, så er det ikke noget problem – vælg blot forsendelsesmetoden 'afhentning' under kassen. For at finde ud af mere, besøg vores Kontakt os side.

Refusion, ombytning og garanti

Vi sigter efter at tilfredsstille alle! Vores 365-dages' ingen tvivl om pengene-tilbage-garanti giver ro i sindet, når du bestiller. Hvis du ikke er tilfreds med vores produkt(er), skal du blot returnere it til os for at få fuld refusion. For yderligere information, klik venligst her eller kontakt os, hvis der har været et aspekt af din omgang med os, som du mener ikke er op til bunden.

Hvad er din refusion/ombytning/garantipolitik? Vi har en simpel returneringsprocedure og forespørgselsformular til refusion, ombytning eller garantikrav på alle produkter købt hos os. Yderligere information kan findes her.

Hvis du ønsker flere detaljer om nogen af ​​ovenstående, bedes du henvise til vores Vilkår og Betingelser.

Ring til os

Send en besked